My photo
HELLO ;) thanks for the visit my blogger , pleaseeee senyum senyum okayy ;D BYEE ;)

Apr 25, 2010

ulu yamm , 24.04.2010

pukul 6.00 pagi bgun and trus mandi then pakai baju *takkn nak b_g_l koyd haha . lepas tuh turon bawah , masak roti telorr . patu are'a cll .

are'a : kau kt mane ?
aku : kt rumah laa
are'a : rumah langat ke rumah nenek kau
aku : rumah nenek aku laa , aku dah seap dah . aku tengah masak telur nh . kau nak gerak dah ke
are'a : kepale otak kau , aku baru bgn nh . kite gerak pkul 7.30 laa . * aku tguk jam baru pkul 7 .
aku ; haa okayy , bye
are'a : haa byee

adoyy , naseb baek aku tak gerak lgy rumah are'a , kalau tak kelaparan aku , haishh naseb boleh masak lgy . sementara tggu are'a cll , aku pum melantak laa . mkn roti telor yg aku buad tuh . sedap tuh , hhaha dah lame tak mkn , kempunan pulak pagi pagi buta tuh . haha dlm pkul 7.25 are'a cll suroh dt rumah dyee . and aku pum gerak laa .

blaa blaa , naek bas turon dkad lrt ampang , pegy turon pulak dkad btr(bandar tasek selatan) . and cll meon(naz) . bkn maen lgy tggu , dlm lrt cll dye baru nak mandi . haishh bengang jeaa . *act dye mention kt kiteorg pkul 8.00 dah ade dkad btr . grr . padahal mangkuk tuh baru nak mandi . hmm its okayy laa .

dah sampai jmpe meon and semua . nampak pulak udin . adoyy . aku menyampah btol tgok muke dye . grr , rase nak bgy tampar jea kt muke dyee . and makin meluat bile dye pandang . eyuww ! geli . haishhh .
dah seap2 semua naek bass . dlm pkul 11 or 12 laa jugak smpai ulu yam . bkn maen berabad lgy nak tggu bas tuh naek bukit , mcham siput . bak kate meon 'weyy kalau kite joging , dah smpai dah doee ' . hahaa sumpah kelakar time tuh . bodoh nyee meon . haha . blaaa blaaa blaa smpai jugak ke destinasi . ape kejadah ntahh namenyee , ulu yam .

ouh yeahh , patu ade sorg minah nh , pakai skirt and seap pakai topi yg nak pegy pantai tuh , padahal nak pegy mandi sungai jea . adoyy , sumpah kau kelakarr . seap ade org bahan lgy 'weyy nak pegy ke pantai ke weyy ' . haha . taknak blahh jea .

lepas tuh dorg masak BBQ , tguk mcham sedapp . tpy baru nak masak . so kiteorg pegylaa mandi dulu . sepatotnyee kiteorg ade kursus fasa 1 , ape mende ntahh . tpy tak menjdy semua terbengkalai , haha . sebb semua mandi tak engad dunia .

ouh yea , time mandi tuh . yaallah sumpah takod , air nyee agak dlm and derass , tak smpai kaki aku doe . *maklum laa org pendekk . haha
aku dah pelok are'a dah , aku jeritt 'arghhhhhhhh , aku takodd , aku takodd ' . then are'a kate 'woi jgn laa jerit kt telingaa aku ' . hahahaha kelakar gilee . patu dorg maen baling selipar , ade sorg mamat tuh kate *aku tak kenal . 'dorg maen kejar-kejarr tuh crik seliparr . ' haha ntah pape ntahh . then dorg baling pasirr , haishh kene kepale aku , grr . habes berpasirr . ntahh laa susah nak hilang . apee daa .

dap dip dupp dah pkul 4 lbyh , kiteorg pegy mkn BBQ , ouh sumpah sedapp . ntahh sape buad aku pum tak tahu . aku respect dyelaa . sedap gle bhaii . bertambahh tambahh aku mkn , haha . dorg kate ' woi intan , bdn jea kecik tpy mkn bykk , tak jugak membesarr ' wahh ! mulot yg biadapp , dlm haty aku dah maki seranahh dahh . haisshh . tpy tak dpad dinafikn mmg aku mkn byk gileeeeeeeeeeeeeee . haha

pkul 5 , kemass kemass nak blekk . yeahh , snapp snapp pict then dpad bju and sijil , omg bju yg aku dpad agak besak , grr . saiz m . tpy besarr tuh . haishh . then naek bass , wohao aku rase mcham nak baring jea . ngantok gle doe . sempat laa jugak tydoo , tpy tak selesa ouhh . saked belakang aku , grr . patu setiap kaly terjge , msty aku perasan ade org pandang . haishh . lgy bertambahh tak selesa doe . lepas tuh aku tak tido lansung . mls laa . grr

then sampai , dlm pkul 7 lbyh . dorg ajak pegy lepak mapleee . my favourite air , ouh damn , ofcourse tehh aiss . haishh . lepak smpai pkul 8 , then abg shasha suroh ank buah dye anta kiteorg . then sekaly lgy aku nmpak muke udinn . grrrrrrr , makin menyampahhh and meluattttttttt ! eyuwwwwww ! . patu time kt dlm kete aku blurr memanjang , ntah pahal ntah . masuk air and tercekik ank ikn koyd , mase mandi tuh . haha . papejealaaa . patu smpailaa rumahh .

best laaa jugak pegy bende nh , hmm tpy kadang kadang boring . haha

so what happened todayy ? im happy and enjoyyy ;)

No comments: